loading...
MALKEK.COM
حاج خانم بازدید : 5 چهارشنبه 02 خرداد 1403 نظرات (0)

برسی مشخصات ویژگی دوربین کوچک بیسیم DV2000 :

دوربین کوچک بیسیم DV2000 که کم حجم و کم وزن است و می توانید در هر مکانی که بخواهید نصب کنید. این دوربین مداربسته کوچک دارای باتری داخلی 200 میلی آمپری است که می تواند تا 60 دقیقه دوام بیاورد. به راحتی می توانید آن را به وای فای خود متصل کنید یا از کانون داخلی AP استفاده کنید تا بتوانید به طور مداوم منطقه را رصد کنید.دوربین سیم کارتی

اگر چه کوچک است ، اما می تواند طیف گسترده ای از نمای 120 درجه را پوشش دهد به علاوه می تواند تصاویر واضح را حتی در هنگام شب با 4 مادون قرمز LED خود با فیلتر IR-Cut ارائه دهد.

13 ویژگی شاخص دوربین کوچک بیسیم DV2000 :

برآورده کردن تمام نیاز های شما :

دوربین کوچک بیسیم DV2000 امکانات بسیار پیشرفته ای از قبیل ،تشخیص حرکت،ارسال آلارم،بازنویسی فایل های قدیمی ،انتقال تصویر بر روی موبایل و مصرف باتری کم نسبت به بقیه مدل ها از قابلیت های ویژه دوربین کوچک بیسیم میباشد.

مشاهده آنلاین از راه دور با موبایل : فروش ردیاب خودرو آهنربایی

دوربین کوچک بیسیم DV2000 این امکان را به شما میدهد که بدون خرید اشتراک و به صورت کاملا رایگان تصاویر را به صورت آنلاین از طریق p2p بر روی تلفن همراه تان دریافت کنید و بر تمامی اتفاقات کنترل داشته باشید بدون انکه در آن محل حضور پیدا کنید.

دید در شب پنهان بدون هیچ نور،صدا و لرزش دستگاه شنود مخفی کوچک

اگر میخواهید دوربین فیلمبرداری کوچک dv2000 برای اتاق خواب برای کنترل عزیزانتان نصب میکند این دوربین کوچک هیچ صدا ،نور و لرزشی ندارد.


ابعادی کوچک و جایگذاری آسان : نصب دوربین مخفی در منزل

دوربین کوچک بیسیم DV2000 ابعاد بسیار کوچکی دارد و به راحتی میتوانید این دوربین کوچک را نصب کنید همچنین اگر احساس میکنید از شما سرقت میشود ولی نمیتوانید سارق را پیدا کنید این دوربین کوچک  را به دلیل این که ابعاد کوچکی دارد به آسانی میتوان از دید سارق پنهان کرد.

بدون نیار به برق و سیم کشی :

دوربین کوچک بیسیم DV2000 نیاز به برق نداشته و از طریق باتری داخلی که دارد میتواند روشن بماند و فیلمبرداری انجام دهد.

باتری لیتیومی قوی و با دوام :

دوربین بی سیم DV2000 باتری لیتیومی 200mah دارد که میتواند تقریبا با هر بار شارژ 60 دقیقه روشن بماند و در صورتی که شما بخواهید مدت زمانی بیشتری این دوربین کوچک روشن بماند میتوانید آن را به برق مستقیم از طریق آدابتور مخصوص و یا به پاور بانک متصل کنید.


کیفیت تصویر FULL HD 1080P :

دوربین کوچک بیسیم DV2000 میتوانید تصاویری با کیفیت فول اچ دی رکورد کند همچنین این دوربین ریز مداربسته دارای 4 عدد ال دی دارد که میتواند در تاریکی مطلق نیر تصاویری با کیفیت بالا را رکورد کند.

قابلیت اتصال به اینترنت موبایل و مودم :

اگر میخواهید تصاویر منزل و یا محل کارتان را به صورت آنلاین بر روی تلفن همراهان کنترل کنید و در محل نصب دوربین اینترنت وای فای ندارد میتوانید این دوربین کوچک مینیاتوری را به نقطه اتصال و یا HOTSPOT تلفن همراهتان متصل کنید تا تصاویر را برای شما آپلود کند و در صورتی که شما مودم دارید نیازی به این کار و میتوانید دوربین را به مودم متصل کنید.


قابلیت تشخیص حرکت و ارسال هشدار به موبایل :

دوربین کوچک بیسیم DV2000 سنسور حساس به حرکت دارد و در صورتی که در محل نصب دوربین حرکتی انجام شود دوربین شروع به فیلبمرداری میکند و اگر گزینه آلارم را از داخل تنظیمات فعال کرده باشید از طریق نوتفیکیشن حرکت را اطلاع رسانی میکند.


دارای دکمه خاموش و روشن :

در پشت دوربین دکمه ای برای روشن و خاموش کردن وجود دارد که شما میتوانید با چپ و راست کردن دکمه به راحتی دوربین را خاموش و یا روشن کنید


حالت ذخیره اتوماتیک انرژی :

در صورتی که در محل نصب دوربین حرکتی نباشد حالت استند بای دوربین فعال شده و انرژی کمتری را مصرف میکند.

پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی :

دوربین کوچک بیسیم DV2000 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه 128 گیگابایتی را دارد و نسبت به سایر مدل های دوربین مداربسته کوچک از ظرفیت بالاتری پشتیبانی میکند این دوربین کوچک بیسیم DV2000 با کارت حافظه 128 گیگابایتی تقریبا میتواند 7 روز به صورت مداوم فیلبمرداری کند.

قابلیت چرخش 360 درجه :

دوربین بی سیم DV2000 دارای پایه آهنربایی است که دوربین بر روی آن سوار میشود و شما میتوانید دوربین به هر جهتی که خواستید بچرخانید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,371
  • بازدید کلی : 1,371